Podjadanie a hipoglikemia

Słyszę wielu ludzi mówiących o niskim poziomie cukru we krwi, którzy, w celu uniknięcia tego problemu, podjadają między posiłkami. Aby zapobiec tego typu problemom też zaczęłam podjadać, ale moja waga zaczęła rosnąć. Co powinnam zrobić? Ogólnie czuję i mam się dobrze.

Chleb: biały, z całego ziarna pszenicy, czy pełnoziarnisty?

Jaka jest różnica między zwykłym „białym” chlebem, chlebem „pełnopszennym” a pełnoziarnistym? Mój przyjaciel mówi, że większość „pełnopszennych” chlebów nie jest lepsza od zwykłego „białego” chleba, ale z pewnością to nie może być prawda.

Zbyt słodkie dla naszego własnego dobra

Niebezpieczeństwa związane ze słodkimi napojami

W swoich artykułach zachęcacie do nawadniania organizmu i picia dużej ilości płynów. Nasz nastoletni syn uwielbia pić napoje bezalkoholowe, choć ostatnio dużo przytył. Jak zachować równowagę między otrzymywanymi radami odnośnie picia odpowiednich ilości płynów, zwłaszcza teraz, gdy nasz syn walczy ze swoją wagą?

Czy soja jest bezpieczna?

Od czasu do czasu słyszymy, że produkty sojowe nie są bezpieczne. Jakie jest wasze zdanie?

Produkty sojowe są różnorodne i obejmują całościowo tak gotowane ziarna [soi] jak i produkty znacznie przetworzone oraz rafinowane. Soja została spopularyzowana, szczególnie przez adwentystów, którzy uważają ją za odpowiednie źródło białka. Aminokwasy – elementy składowe białek – występują w większości naszych produktów spożywczych, a jedynym problemem jaki wegetarianin może napotkać w przypadku białek to nieprawidłowo zbalansowana i niezróżnicowana dieta.

Obserwuj nas

Dane adresowe

skrytka pocztowa 216
Bielsko Biała
43-300
Back to top